KLOCKAN ÄR VÄL RUNT HALV 6.

solen steker som fan. alla mina vänner jag lärt känna drog imorse, men jag lever iaf.. nya bussarna med springtime kom för ett tag sen. nice, inga barn ? inga ungdommar? vafan ska jag göra sista veckan? sitter just nu på ett internet café som stinker rök. vi ska käka vid 7 sen ska vi väl ner på "stan" och käka glass. nice som fan (:
saknar Isabell. inte så intressant inlägg tänkte bara säga att jag lever. OCH JAG HAR TILL OCH MED BADAT!!!.... i innomhuspoolen.. (a) men det räknas väl också ? slänger upp lite snabba bilder från denna vecka!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej! Du måste ta kort på gamla fiatbilar. Hotellet ser fint ut ät det graffiti på alla sidor?

Momma & Kickan hälsar.

Kram Morfar

2011-04-25 @ 09:12:39
Postat av: Morfar

Om du ser det här så maila mig

2011-04-25 @ 09:14:36
Postat av: Susanne

Hello!

Fina bilder! Saknar er!

Kram

2011-04-25 @ 09:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0