LYCKA♥DANIEL♥HUGO♥

alltså jag är så jävla lycklig över mina två bästa vänner Daniel och Hugo, dom finns verkligen alltid där för mig, dag som natt. och vad som än händer kommer jag i alla fall alltid stå vid deras sida. dom stöttar mig alltid. vad det än gäller, och det är dom två jag verkligen kan snacka med om allt, exakt allt. för dom förstår mig, och jag vet att dom alltis lyssnar, vi har typ alltid så roligt ihop. och alla minnen? -några jag aldrig kommer glömma. och jag hoppas verkligen att vi kommer vara vänner resten av livet, för VÄNNER det var BRA. men BÄSTAVÄNNER det är bättre. jag vill bara säga tack, ni är mitt ljus över dagen, ni är min livsglädje, och jag litar på er till 110% och hoppas ni känner som jag, och bara så ni vet, jag älskar er bästisar. och tro inte att jag bara smörar, för att jag vill verkligen berätta hur lyckligt jag är över er. TACK SÅ JÄVLA MYCKET. ♥

kärlek till er för alltid. ♥
ända fucking in i döden♥

Kommentarer
Postat av: hugo

Älskar dej me <3

2011-04-05 @ 14:42:30
Postat av: hugo

Älskar dej me <3

2011-04-05 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0