portugal!

hej alla, blir ett lite konstigt uppdate. dom 3 sista i alfabetet finns inte det bil a, e och o ist for ah ni vet dom dar 3. haha fult det ser ut. finns inte sa mycket att saga, jag har trenat oavbrutet sen jag kom kanns det som haha. nej har faktiskt trenat 6 pass alltsa cirka 6 timmar pa 2 dagar. jag sitter vid en data pa hotellet. ska forsoka ta mig till ett internett café sa jag kan sitta lite langre nu har jag 5.44sekunder kvar att blogga pa.haha hann in pa facebook 10 min typ och sen blogga. fan vad tiden gar fooooooooort.. vadret ar inget att skryta over, AS REGN bara vraker ner! gulligt? vart fan e sooolen ?? nej nu ska jag nog ga upp pa rummet ett tag och sen ner till resturangen och ta lite mat. tror att jag ska ringa isabell imorgon eller pa fredag vet inte riktigt. HOPPAS hon svarar! jag sprang 5km igar haha sla det ;)
men u ska jag kila!

PEYYYYYS// fanniiie

Kommentarer
Postat av: Susanne

Heeej! Bra jobbat! Bergspasset nästa då! På torsdag kommer vi till Mariefred kommer att sakna er då :-( men ni kommer ju hem snart och då får vi ses :-)

Var rädd om speglarna ;-)

Kramkram

PS. Krama de andra från mig!

2011-04-19 @ 21:44:28
Postat av: Linda

Puss på er alla, träna hårt. Hälsa pappi att jag behöver ett par nya träningsskor så jag kan hålla mig frisk ;) :D Love ya!

2011-04-19 @ 22:01:10
URL: http://lindaengdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0