du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt byggt upp.

dagen var grym med Adam Rångeby, vi var grymma på att paddla, ELLER?
ikväll kommer Adam och hans pappa,
kattis och hennes barn hit och äter.
vi ska grilla. efter det ska jag dra ut till mina fina vänner.
som jag inte träffat på ganska länge känns det som.
Petter Löfving, Hugo Jacobsson och kanske någon mer.
jag vet inte riktigt vilka det var.
imorgon är det skola. ALLTSÅ jag orkar verkligen INTE.
men får se, kanske "råkar" försova mig,
nejdå, jag ska dit. men jag har inte så mycket att skriva om just nu?
det har jag aldrig.
men jag kan ju typ berätta för er som läser min blogg att,
Hugo och Petter är två helt underbara personer!
som jag verkligen aldrig vill förlora!
har alltid så kul när jag är med dom.
dom är ibland helt sjuuka! och ibland tråkiga som SATAN! förlåt om ni läste detta.
men haha, ärligt dom är roligare oftare än vad dom är tråkiga.
och jag har riktigt jävla massor med underbara minnen med dom!
och hoppas på att det blir flera!
dom betyder så jävla mycket för mig. med dom kan jag vara mig själv.
jag älskar er.

pussochkram//fannieeeeee☻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0