jag blundade så länge att jag slutade se.

senare ska jag nog bada med petter, kemal och hugo tror jag. imorgon ska jag till skolan. mamma körde mig imorse hoppas hon kan göra det imorgon igen, sen på eftermiddagen kommer Erica in till strängnäs, vi ska köpa en present till ISAFISA för idag fyller hon år! sen ska vi väl hänga i strängnäs till två kanske? efter det tar vi bussen till Stallis, drar kanske förbi Kaj osv. vi ska höra om några vill grilla med oss. så får vi se vad det blir av det. annars badar vi väl hela dagen och chillar på udden! det kommer i alla fall bli nice. kanske färgar håret brunt imorgon också. om jag inte ska till frissan nästa vecka, för då ska jag klippa mig och färga då istället. vi får se. jag slänger upp en blid imorgon om jag har färgat, annars kanske ni inte kommer höra av mig så mycket. för tror inte vi sitter så mycket vid datan hos Erica, jag måste ju vara social med henne då liksom, nu ska jag inte sitta vid datan mer. dax att duscha sen gå ut och se vad dagen har att erbjuda!

pussochkram//Fannieeee♣♣♣○♠

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0