om lycka vore en evighet

nu sitter jag här och chillar. tänker inte säga förlåt för att jag inte har bloggat. men jag har ju inte bloggat. för jag har inte hunnit. skit samma. ska bli bättre! okej tillbaka dit vi va, nu sitter jag här och chillar snart ska jag klippa gräset, och efter det har vi fotbollsmatch. tagga som satan. har varit sjuk ett tag nu, men det börjar bli bättre så det gåt ju åt rätt håll i alla fall det är skönt! har ju gått skolan två dagar! den är väl helt okej, fast jag har redan tröttnat på att gå i åttan. det suger rätt hårt. och jag antar att när vi får läxorna så kommer det att suga ännu mer.. har inte så myckat att berätta..jag ska börja träna faktiskt.. haha. men nu ska jag ta en promenad med mamma. tjingeling. uppdate senare kanske. bjuder på två bilder i min nya hårfärg!




peyyyys / fanniE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0