sami ♥

                                                                      7 augusti 2011
                                                                 När en dröm blir sann!

Jag har det mesta jag kan önska mig, min pojkvän sami betyder mest och gör så jag mår helt underbart, det finns ingen annan kille som han! Jag har aldrig ångrat en minut med dig.. Mina känslor för dej går knappast att förklara med ord, dom är så otroligt starka, dom liksom bara sätter sig djupare in i mig hela tiden, det bara kommer mer hela tiden. Min kärlek till dig är lika stor som universum! det första jag tänkte på när jag träffade dig var att det finns ingen annan som tänker,skrattar,ler, eller är lika speciell som du., du har allt det som ingen annan har! Du är den person som jag alltid vill sitta brevid och säga att jag älskar dig . Jag vill helt enkelt va nära dig så mycket som möjligt. jag vill bara att du ska veta att du betyder verkligen allt för mej. Har aldrig varit så lycklig med någon,  Du gör mej alltid så glad och jag trivs bäst i din närhet!
                                               Du är världens bästa och jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt!!!

Blir lycklig när jag ser dina ord!

2011-08-25 @ 12:53:04
Postat av: Linda

Himla fint syster :) Kärlek till er!

2011-09-05 @ 21:21:54
URL: http://lindaengdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0