DET ÄR BARA ETT MINNE SOM KOMMER LEVA KVAR.

det går faktiskt rätt så bra att blogga.
idag gick skolan BÄTTRE, det var väl tur *smile*
det är typ såhär. jag har inget liv.
men det gör inget, för ni älskar mig i alla fall.
just nu lyssnar jag på musik. idag efter skolan solade jag solarium med circe.
jag vart typ vitare än innan? WTF.. fail..
sen kom i alla fall snygga lovisa.
vi alla tre tog bussen hem, det var en intressant resa.
just haha, vi tog en sväng förbi strängnäs fritidsgård. skapligt DÖTT.
hemma käkade jag och sen drog vi ut på landet till sofie och sally!
badade lite käkade och dunkade musik.
det var nog allt jag hade att säga er.

pussochkram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ful blogg

2011-07-29 @ 18:26:53
Postat av: Jossan <3

Jätte fin blogg du har, Fasse! :)

/Jossan (ifrån Stallis) <3

2011-07-29 @ 18:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0