FÖR DET ÄR ALLA KÄNSLOR.

tjubreevakeupbree.
sitter hemma hos erica just nu,
vi sov hos isa inatt. det var asum,
nu ska jag typ hem och sen träffa isabell.
hon kanske ska sova hos mig, efter som helgen är slut,
och skolan börjar imorrn (jippie)
efter skolan ska jag väl hit till stallis igen,
tror jag ska vara med erica isa och sami,
kanske någon mer?  :p
ajja nu måste jag dra till bussen..
juste igåt grillade vi på udden.. det var så sjukt kul!
tack alla för kvällen!
den var underbar!
måste göras om snart.
i veckan ska jag typ inte göra så mycket blir väl att hänga här,
ni vet jag har VIP i både isas och ericas hus ;).
om det skulle bli regn, annars finns det ju faktisk en badplats!!
facebook typ suger nu, haha
bara för jag typ har ett liv, njja det kan ju diskuteras men i alla fall liksom
okej nu måste vi dra till bussen, skriver kanske senare om ni har tur!
pussochkram!
/// Fannie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt!

2011-07-31 @ 22:56:50
Postat av: mamma anci

Du är bäst gumman!

Om man inte har nått vettigt att kommentera med så hoppa över det!

Och varför vara anonym?

2011-08-01 @ 08:52:26
Postat av: mamma anci

Du är bäst gumman!

Om man inte har något vettigt att kommentrera så hoppa över det!

Och varför vara anonym?

2011-08-01 @ 08:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0