Glöm inte bort vem du är.

Men du vill inte se dom för dom lever som du.



idag har jag badat, badat massor. kännde att det var dax att blogga lite. vad tycker ni om min vackra design ?
haha, det känns lite töntigt att jag sitter här och försöker komma på vad jag ska skriva, har inget att skriva om, mitt liv är allmänt trist. Men det kan ju inte jag hjälpa liksom? mitt tråkiga liv. haha. okej, jag vill bli brun. ska införskaffa brunutansol! shoppade igår, sex par trosor, hårinpackning, hårspray och värmespray. känner mig skapligt nöjd. på söndag åker jag till sportscamp i en vecka. ska träna fotboll, grymt. just nu sitter jag vid facebook och msn, lyssnar på ricce & Jontish - En Liten Historia http://www.youtube.com/watch?v=yVsYjF48OgI&feature=related grym låt. senare blir det väl film antar jag. men nu ska jag inte tråka ut er mer. ursäkta.

peyyyys // fannie ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0