JAG ÄR MIG SJÄLV

jag är mig själv ingen annan. jag har min egna stil. jag tycker om det. och ska jag vara ärlig så fullständigt SKITER jag i vad ni alla tycker om mig. haha ni får tycka exatk vad ni vill, VARSEGODA! tyck att jag är tjock, det gör inte dig smalare? tyck att jag är ful? jag vet ändå att jag fortfarande är snyggare än dig. tyck vafan ni vill. vem bryr sig liksom  ? haha. jag ÄLSKAR mig själv ! jag är nöjd med mitt liv, och jag vet att det kommer motgångar men det får man räkna med. man kan i ge upp så fort det knasar, sluta aldrig kämpa, bygg din mur, bygg dig ända upp till toppen, ligg inte kvar och försök simma på botten du kommer ändå ingen stans ? med detta vill jag säga till alla er som har dåligt självförtroende : DET HADE JAG OCKSÅ.  "allt går att förändra bara man vill"

Kommentarer
Postat av: linda :)

haha fett bra ju :) man ska vara nöjd med sig själv :D

2011-07-26 @ 02:38:14
Postat av: Anonym

Hahahahahhahaahaahhahahah tönt

2011-07-26 @ 08:13:14
Postat av: Rebecka halvardsson

Grym blogg !

2011-07-26 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0