jag glömmer aldrig första gången som jag såg dig.

imorgon drar jag och johanna till campen, TAGGA! nu sitter jag och beccis i min källare. vi svalkar oss lite, det är så jävla varmt.vu har badat hela dagen, och haft marabou ansikts mask. haha, aja kul har vi iaf. det är ju det viktigaste, ikv ska vi inte göra något alls. typ bada mer kanske. och jag ska packa, hum, jag suger på att packa  ? :/ nu ska vi nog titta på en film, eller kanske sjunga lite ? man vet aldrig med oss ? haha, vi vet vi är konstiga. men vafan, vem är inte ? :) jag älskar sommaren, jag vill bli brun, tack nora för vi fick ta din brunutansol fast du inte visste det, men nu vet du det iaf :) jag vart inte brunare den sööööööög :( men tack iaf, vi älskar dig nora /becca och fannie. ajja slut om det. jag vill grilla korv ikv, någon som är på? nehe okej, är man förvånad lilla tråkiga mankan utan folk. händer inte ett skit, BJUDER PÅ EN HÄRLIG BILD ? FAST NEJ, EN OHÄRLIG BLIR DET.


peyyys sötnosar. ♥
fannie beee back. ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0